iskolapszichologus,mediátor,pedagógus,mediáció,gyermekek,kovacs andrea,kovács andrea

,,Mi lehet különlegesebb annál, minthogy nincsen határ. Nem lehetnek határai az emberi törekvésnek sem. Mindannyian mások vagyunk. Akármilyen rossznak is tűnik az élet, mindig lehet tenni valamit, célba lehet érni. Amíg van élet, van remény.”

Stephen Hawking

Tapasztalatot szereztem az oktatási rendszerben a gyermekekkel és a szülőkkel történő tanácsadási folyamatban. A gyermekekkel és a felnőttekkel való munkám során integratív szemléletben dolgozom. Az élet egyes területein jól boldogulunk, de lehet, hogy más területek gondot okoznak a számunkra. Fontosnak tartom, hogy az ügyfeleim felfedezzék a belső erőforrásaikat, elmélyítsék az önismeretüket. A tudattalan folyamataink befolyásolják a viselkedésünket. A tanácsadás során fontosnak tartom, hogy az elakadásokat jelentő viselkedéseknek az okait feltárjuk, ezzel segítve az ügyfeleimet, hogy egy adaptívabb viselkedési formát alakíthassanak ki. Az ember személyiségében az a legcsodálatosabb, hogy képes a változásra, a fejlődésre. Hiszek benne, hogy az üléseken a biztonságos, elfogadó légkör, a hitelesség és az empátia ennek a kibontakozását segíti elő.

Tanulmányaim:

Integratív Pszichoterápiás Egyesület – integratív terapeuta módszerspecifikus képzés folyamatban (KIP, EGO-STATE, NLP, CBT) 
Magyar Sématerápiás Egyesület (ISST) - sémakonzultáns jelölt
Debreceni Egyetem Általános Orvostudományi Kar - Pszichológia mesterszak – okleveles egészségpszichológus
Szegedi Tudományegyetem – Pszichológia - viselkedéselemző BA
Umathum Mediátor Akadémia – mediáció – vitarendező eljárás
Kaposvári Egyetem – általános iskolai tanító

iskolapszichologus,mediátor,pedagógus,mediáció,gyermekek,kovacs andrea,kovács andrea